Thursday 23 July 2009

CURHAT


Bismillah Ar-Rahman Ar-Rahim,

Semakin Hari Semakin Ramai Ku,

Ku Lihat Ramainya Orang Futur,

Gugur dan Terus Lolos Dari Dakwah,

Agaknya Kenapa Perkara Ini Terjadi,

Aku Sendiri Hampir Gugur dan Futur,

Tapi Aku Gagahkan Diri Untuk Umat,

Walaupun Dihina Oleh Orang,

Ya Aku Masih Teringat Saat Penghijrahan Ku,

Berlaku Ketika Ramadhan Yang Lalu,

Hasilnya Banyak Aku Lihat Hari Ini,

Iaitu Banyak Perubahan Dalam Diri Ku,

Meskipun Tidak Sepenuhnya Berubah,

Tetapi Aku Optimis Tetap Optimis ,

Dengan Dakwah Ini,

Ia Mampu MengIslah Ummah,

Bismillah Ar-Rahman Ar-Rahim,

Semakin Hari Semakin Ku Lihat,

Terdapat Ramainya Insan Bergabung,

Bergabung Di Dunia Dakwah,

Aku Ucapkan Tahniah Dan Syabas,

Kerana Menyedari Islam Saat Ini,

Yang Tidak Seperti Dulu,

Tapi Akan Kembali Seperti Dulu…

No comments:

SURAT CINTA DARIPADA ALLAH SWT